Subject: RE: Iluteenindajate kvalifikatsioon
From: "Marili Lehtmets" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 13:58:37 +0300

Tere!

Pöördusite Haridus- ja Teadusministeeriumi poole küsimusega seoses 
iluteeninduses töötavate spetsialistide kvalifikatsiooni (ümber)hindamisega. 
Ilmselt soovite teada enamat rahvatervishoiu seaduse alusel kehtestatava 
määruse kohta, mis kehtestab nõuded ning piirangud ilu- ja isikuteenuse 
osutamisele. Antud regulatsioon on Sotsiaalministeeriumi vastutusalas ning 
sisulise selgituse saavad edastada nemad. Edastan Teie pöördumise vastavalt 
märgukirjale ja  selgitustaotlusele vastamise ning kollektiivse pöördumise 
esitamise seaduse § 5 lõike 3 kohaselt  vastamiseks Sotsiaalministeeriumile.

Lugupidamisega

Marili Lehtmets

Õigusnõunik

Õigus- ja personalipoliitika osakond
Haridus- ja Teadusministeerium

56680602

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.hm.ee <http://www.hm.ee/>  | fb.com/haridusministeerium | 
twitter.com/haridusmin

From: Iluakadeemia <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 10, 2025 9:39 AM
To: HM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Iluteenindajate kvalifikatsioon

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

pöördume teie poole arvukate kuulduste ning küsimuste tõttu, mis on tekkinud 
seoses iluteeninduses töötavate spetsialistide kvalifikatsiooni 
(ümber)hindamisega.
Kas oskate vastata, millisele seadusele seejuures tuginetakse ja kas vastav 
seadus on juba vastu võetud?

---
Lugupidamisega / С Уважением / Best Regards
Deniss Birjuk
+372 55 54 69 41
www.iluakadeemia.eu <http://www.iluakadeemia.eu>

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>

Никаких вирусов. 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
www.avast.com